IVANA BONAČIĆ KREŠIĆ
Glavna je trenerica taekwondo kluba GROM-Croatia.
Ivana Bonačić Krešić, rođena je 12.01.1990. Osnovnu školu Davorina Trstenjaka svih osam razreda završila je sa odličnim uspjehom. Nakon toga upisuje VII gimnaziju u Zagrebu gdje isto tako sva četiri razreda završava sa odličnim uspjehom. Aktivno govori dva strana jezika; engleski i njemački jezik u govoru i pismu. Nositeljica crnog pojasa 4. Dan u taekwondou i 2. Dan u hapkidou. Diplomirala je 2012. godine na Kineziološkom fakultetu u Zagrebu sa diplomskim radom iz područja rekreacije djece mlađe školske dobi kroz taekwondo te je diplomirala 2013. godine i na Časničkoj školi Hrvatske vojske. 2019. godine diplomirala je Postdiplomskom studiju na Kineziološkom fakultetu.
Zaposlenica je Oružanih snaga Republike Hrvatske u činu satnice HV, u vojarni u Velikoj Buni, kod Zagreba Licencirana je trenerica Hrvatskog hapkido saveza.
Tri dana u tjednu volontirala je kao trener u taekwondo klubu Jakovlje čije je male natjecatelje u dvije godine rada dovela do dvostrukog naslova ekipnog prvaka države u kadetskoj kategoriji.
Kao natjecateljica u matičnom klubu Dan-Gun Croatia bila je trostruka prvakinja države u taekwondou te u hapkidou dva puta. Dugogodišnja je reprezentativka u oba sporta te je trostruka prvakinja Europe u hapkidou (Belgija, Lanaken 2009 i 2011 te Zagreb 2013). Tijekom četverogodišnjeg vojnog školovanja bila je član Hapkido demo tima kadetske bojne Hrvatske vojske na mjestu zamjenika voditelja Demo tima i asistent glavnog trenera vojnog hapkido kluba Petar Zrinski.
DRAGANA VUJNOVIĆ
Rođena je 2002. godine u Ogulinu, gdje je završila osnovnu školu i srednju školu. Studentica je na Veleučilištu kriminalistike i javne sigurnosti (Kriminalistički fakultet, Policijske akademije) u Zagrebu. Crni je pojas 1. Dan iz Hapkioda. Svoje prve hapkido korake učinila je u kod osnivača Hapkidoa u Hrvatskoj, Grand Mastera Mladena Kužnika te te svoj rad i daljnju edukaciju usmjerila na trenerski rad.
Vodi hapkido treninge sa djecom svih uzrasta . Nije joj stran rad sa djecom sa posebnim potrebama. Otvorena je, komunikativna, voljna pomoći i usmjeriti djecu. Zbog dugogodišnjeg rada sa djecom u sportu trudi se ulagati i unaprijediti dječiju motoričku, funkcionalnu sposobnost te fleksibilnost, snagu i jakost. Uči djecu da im obrazovanje treba biti na prvom mjestu.